v.v. Pernis verliest van Feyenoord AV

14 augustus 2011 11:45

Na een veelbelovend optreden tegen v.v. Spijkenisse (uitslag 2-2) speelde het eerste elftal op zaterdag 13-08-2011 tegen hoofdklasser Feyenoord AV

De wedstrijd tegen Feyenoord AV stond in het teken van het afscheid van Dennis van Bokkum en Arno Smaling. Dennis van Bokkum heeft 8 jaar onder de lat gestaan bij Excelsior P en Arno Smaling heeft 300 wedstrijden gespeeld voor zowel DOTO en Excelsior P. Beiden bedankt voor de mooie jaren voetbal plezier.

De wedstrijd werd gespeeld in de stromende regen, desondanks kwam v.v. Pernis goed uit de startblokken en kreeg Robin Rijnaarts binnen de minuut de eerste kans van de wedstrijd maar de bal ging voorlangs.

De rest van de eerste helft was gelijkwaardig, het speelde zich voornamelijk af op het middenveld zonder echte grote kansen. In de 17e minuut maakt de spits van Feyenoord AV na slap verdedigen van de Pernissers 0-1. In de 40ste minuut komt Feyenoord AV na zwak uitkomen van Nils Ketting en slecht uitverdedigen van Leonard 't Hart 0-2.

In de tweede helft proberen de Pernissers nog wat te doen aan de achterstand maar Feyenoord AV bleef op de been en omdat de Pernissers steeds meer risico wilde nemen kreeg het uiteindelijk de beste kansen maar deze werden niet benut en zo verloord v.v. Pernis met 0-2 van de zondag Hoofdklasser.

Foto's zijn weer gemaakt door Ineke van Aalst - http://inekevanaalst.mijnalbums.nl/ - wachtwoord vvpernis

Dinsdag 16-08-2011 speelt v.v. Pernis haar eerste officiele wedstrijd. Het speelt thuis voor de beker tegen Antibarbari.