v.v. Pernis 2 promoveert

9 juni 2012 15:30

vv Pernis 2 is door een 3-0 overwinning op Neptunus-Schiebroek gepromoveerd naar de reserve 2e klasse

Het tweede elftal wat in de competitie twee maal verloor (5-1 en 1-3) boekte een dik verdiende overwinning op Neptunus/Schiebroek door doelpunten van Tim Wauters, Francis Bonevacia en Bjorn van Kwawegen.

vv Pernis 2 neemt met deze mooie promotie afscheid van Niek Prins. vv Pernis bedankt Niek voor zijn inzet van het afgelopen jaar en voor de jaren bij Excelsior P. Volgend jaar zal Niek waarschijnlijk terug keren in Pernis met zijn nieuwe club vv Rhoon 2.

vv Pernis feliciteert verder alle spelers en mensen die betrokken zijn geweest bij vv Pernis 2 dit seizoen met deze mooie prestatie.

De foto's van de wedstrijd van heden middag zijn gemaakt door Ineke van Aalst,