vv Pernis heeft haar selectie gepresenteerd

16 juni 2012 11:15

Op Vrijdag 15 juni 2012 heeft vv Pernis haar selectie voor het seizoen 2012-2013 gepresenteerd.

In de afgelopen maanden is er achter de schermen enorm hard gewerkt om de technische staf en de selectie voor het seizoen 2012/2013 gestalte te geven en (goed) in te vullen.

In vergelijking met het seizoen 2011/2012 krijgt de selectie een compleet ander gezicht.

Bij de club vertrekken;

Rene Verhagen (hoofdtrainer), Niek Prins (trainer B selectie), Dennis van Bokkum (keeperstrainer), Leonard ’t Hart (stopt), Robin Rijnaarts (stopt), David van Dijk (stopt), Bjorn van Kwawegen (VFC), Kris de Oude (RHS), Andres Klinger (RHS), Jerrold Lauman (RHS), Ivan Dias Fortes (MSV ’71), Fouad el Ouazizzi (sv Lombardijen), Jay Jay Gulpen (sv Deltasport), Nassar Abdalla (sc Botlek), Randy Evora (sv CWO), Jose Borges de Oliviera (MSV’71), Daniel Escalona (Aruba).

Voor het seizoen treden toe tot de technische staf;

Hans de Rover (hoofdtrainer), Johan Wauters (trainer B Selectie), Erwin Ermens (trainer B Selectie), Leonard ’t Hart (herstel en assistent trainer), Rene van Kwawegen (Manager selectie / leider 1e elftal), Rene Koert (Leider 1e elftal), Theo Wilhelm (assistent scheidsrechter 1e elftal)

De volgende spelers zullen de selectie van vv Pernis komen versterken;

Mitchel de Wit (RHS), Silvino Soares (FC ‘s Gravezande), Jordi van Marion (OSV Oud Beijerland), Ingemar Olofsson (sv Heinenoord), Genn Schaad (PSV Poortugaal zo), Jessey Soares (TOGR), Jan Willem van Hellemond (OSV Oud Beijerland), Barry Morais (DHC zo), Richard Stolk (OSV Oud Beijerland), Rody van Hemert (Neptunes/Schiebroek zo), Loek Visser (OSV Oud Beijerland), Stephan Baay (OSV Oud Beijerland), Kevin Goudriaan (LMO zo), Johan Kraaijeveld (OSV Oud Beijerland), Kevin McKay (jeugd), Guy van Bokkem (jeugd), Stefan van Kampen (jeugd), Mike Snikkers (jeugd), Eric Bruinse (jeugd) Marnik Verschoor (jeugd) & Patrick Schenk (jeugd).

De selectie van vv Pernis ondergaat dus een grondige renovatie. Bij het samenstellen van de nieuwe staf en selectie is direct de intentie uitgesproken naar een ieder om een lange periode te actief te zijn bij en binnen vv Pernis. Met de nieuwe staf en spelers zal er gebouwd worden aan een nieuw elftal (voor de toekomst).

Aan de toekomst zal niet alleen gebouwd worden met de bovenstaande spelers maar er is zeker ook oog voor de eigen opleiding en talenten. Met aanstellen van Technisch Jeugd Coördinator Han van der Walle in het seizoen 2011/2012 is hiervoor de eerste stap reeds gezet. Met het aanstellen van de nieuwe technische staf verwachten wij dat de talenten van vv Pernis zich (nog) beter en sneller zullen ontwikkelen.

vv Pernis is ook erg blij dat er weer jeugdspelers (7x) doorschuiven naar de selectie. Zoals het momenteel uitziet zal dit (waarschijnlijk) voorlopig de laatste lichting zijn die doorschuift vanuit de jeugd naar de selectie. Dit komt omdat er in het seizoen 2012/2013 geen A elftal actief zal zijn binnen de vereniging en we een periode moeten overbruggen voordat er weer nieuwe jeugdspelers door kunnen gaan stromen!

Wij wensen de begeleiding en de selectie spelers veel plezier en een succesvol seizoen toe.

De foto's op deze avond zijn gemaakt door Ineke van Aalst, http://www.mijnalbum.nl/Album=IH36ALZJ