vv Pernis 2 wint eerste wedstrijd in de nacompetitie

17 mei 2012 21:00

Het tweede elftal heeft donderdag 17-05-12 haar eerste wedstrijd in de nacompetitie voor promotie naar de reserve 2e klasse tegen Honselersdijk 2 gewonnen.

Op een goed gevuld sportpark de Loswal wist het tweede elftal verdient met 3-2 te winnen.

In de eerste helft waren de ploegen aan elkaar gewaagd en stond er een terechte 1-1 op het scorebord.

De tweede helft was het vv Pernis wat de klok sloeg en met verdient 3-1 voorkwam. Het verzuimde echter de wedstrijd definitief te beslissen en miste een groot aantal kansen waardoor het niet verder wegliep bij Honselersdijk. Een minuut voor tijd maakte Hondelersdijk na een misverstand in de verdediging van Pernis de 3-2.

Zaterdag 19-05 speelt het tweede de return tegen Honselersdijk, aanvang half 12. Bij een gelijkspel of winst gaat vv Pernis 2 door naar de volgende ronde. De spelers hopen dat u hen komt aanmoedigen in Honselersdijk.