Leonard ’t Hart en Robin Rijnaarts stoppen met selectievoetbal

10 mei 2012 15:15

Leonard ’t Hart en Robin Rijnaarts hebben beiden om uiteenlopende redenen besloten om te stoppen met voetballen op selectie niveau.

Leonard heeft in het verleden gespeeld bij Excelsior P, Rijnmond Hoogvliet Sport, Smitshoek en uiteraard vv Pernis.

Inmiddels heeft Leonard de leeftijd bereikt van 35 jaar. Het afgelopen jaar is niet het meest gelukkige jaar geweest. Hij heeft dit seizoen veel blessureleed gekend en moest tot tweemaal toe geopereerd worden aan zijn knie. Dit heeft mede de doorslag gegeven om het voetballen in een eerste elftal vaarwel te zeggen.

Gelukkig gaat Leonard niet verloren voor de selectie en treedt hij toe tot de technische staf. Leonard zal binnen de selectie Herstel/Assistent Trainer worden en zal op de zaterdagen zijn wedstrijden gaan spelen in het tweede elftal om zo de jonge jongens te helpen in hun ontwikkeling.

Wij bedanken Leonard voor de jaren van voetbalplezier en wensen hem veel succes toe in zijn nieuwe carriere.

Robin Rijnaarts is op jonge leeftijd terecht gekomen bij DOTO en heeft hier in de jeugd gespeeld en is later doorgestroomd naar de selectie. Na een aantal jaar in het tweede van DOTO te hebben gespeeld heeft Robin destijds de overstap gemaakt naar Excelsior P en heeft zich hier ontwikkeld tot een volwaardig eerste elftal speler.

Onlangs is Robin voor de tweede keer vader geworden en zijn werk in de Rotterdamse haven met een volcontinue rooster heeft hem moeten doen besluiten om ook het prestatieve voetbal af te sluiten en achter zich te laten. Robin blijft wel actief binnen vv Pernis en zal zijn kunsten gaan vertonen in het 5e elftal van onze vereniging.

Ook Robin bedanken wij voor de mooie jaren van voetbalplezier.

vv Pernis zal van beide spelers op gepaste wijze afscheid nemen tijdens het Nedelko toernooi in augustus.