Feyenoord AV wint het Nedelko Toernooi

14 augustus 2011 11:45

Feyenoord AV heeft de eerste editie onder de naam van v.v. Pernis gewonnen

Op een regenachtig maar goed bezocht sportpark de Madroel won Feyenoord AV met 0-2 van de organiserende vereniging.

Op het kunstgrasveld trad v.v. Spijkenisse aan tegen een combinatie elftal van Xerxes/DZB. De wedstrijd tussen beiden verenigingen eindigde in 3-3.

Door de overwinning van SC Feyenoord op v.v. Pernis werden de varkenoorders winnaar van het toernooi.

Eindstand Nedelko Toernooi

1. SC Feyenoord                  11 punten
  2. vv Spijkenisse                   7 punten
  3. Xerxes DZB                      6 punten
  4. v.v. Pernis                         3 punten

Het was op het weer na een succesvolle eerste editie van het Nedelko toernooi. Wij bedanken de ploegen voor hun deelname en sportieve gedrag, de scheidsrechters voor hun optreden, de vrijwilligers en uiteraard de organisatie van het toernooi.

Wij hopen alle ploegen weer te mogen verwelkomen op het Nedelko toernooi.