vv Pernis 1 speelt zich veilig tegen PPSC

6 mei 2012 14:15

Het eerste elftal heeft met een 4-1 overwinning op PPSC zich veilig gespeeld in de 2e klasse D.

In het eerste jaar van vv Pernis hebben de spelers en begeleiding met de directe handhaving een goede prestatie geleverd. Iedereen die erbij betrokken is geweest en zijn steentje heeft bijgedragen, Gefeliciteerd!!!

Trainer Rene Verhagen die de club helaas na  één jaar weer verlaat kan trots afscheid nemen van de club en zijn spelers.

De club wil Rene bedanken voor zijn inzet en passie welke hij dit jaar heeft getoont.

Volgende week speelt vv Pernis haar laatste competitie wedstrijd uit in Numansdorp tegen NSVV, laten we hopen dat de spelers zichzelf en Rene tracteren op een mooi einde van de competitie.

Klik hier voor de foto's, gemaakt door Ineke van Aalst http://www.mijnalbum.nl/Album=GREHJ7O8