Arie Walgaard overleden

30 april 2012 10:15

In memoriam

Afgelopen zaterdag moest ik vernemen dat op 19 april ’jl. op 68 jarige leeftijd geheel onverwachts is overleden oud Excelsior lid Arie Waalgaard.

Arie heeft een aantal jaren gevoetbald in de junioren van Excelsior Pernis.
Arie is op jonge leeftijd gaan varen. Ik ben Arie jaren later weer tegen gekomen toen hij in de Tuinlaan woonde, waar wij ook woonden, na wat met elkaar gepraat hebbende over Excelsior, is Arie weer een aantal keren komen trainen op dinsdagavond bij de lagere elftallen.

Maar dat is niet lang geweest, Arie is toen weer verhuisd van Pernis, opnieuw ben ik Arie jaren later weer tegengekomen op de Oud Rhoonsedijk In Rhoon, waar wij fietsten. Deze stond de heg te knippen, hij vertelde ons  dat dit zijn eerste klus was na zijn pensionering; hij was namelijk de dag daarvoor met pensioen gegaan.

Ik heb Arie nog regelmatig gezien op de Madroel als supporter van Excelsior Pernis, ook dit seizoen heb ik hem nog een aantal keren gezien als supporter van VV Pernis. Arie was zijn vereniging niet vergeten. Zondag 29 april had Arie 69 geworden.

Ik wens dan ook namens de verenging VV PERNIS en mijzelf, zijn vrouw, kinderen en familie veel sterkte toe.

Arie Rozendaal.