Johan Fase overleden

2 mei 2012 13:15

Johan Fase is afgelopen zondag op 69-jarige leeftijd aan de gevolgen van een ernstige ziekte overleden.

Fase was oud-voetballer van CVV en DOTO. Bij beide clubs heeft hij diverse bestuurlijke functies bekleed. Bij DOTO was hij jarenlang voorzitter en werd later tot erevoorzitter benoemd.

Achter de schermen werkte Johan ook mee aan de fusie tussen Pvv DOTO en Excelsior Pernis

Ons medeleven gaat uit naar zijn levenspartner Anne-Marie, zijn kinderen Nicole en Raymond.

Bestuur v.v. Pernis

KLIK HIER voor de rouwkaart van Johan.

Aanvullende informatie;

De condoleance gelegenheid is in Rouwcentrum Monuta, Langenhorst 100, Rotterdam-Zuid van 19.00-19.45 op donderdag 3 mei.

De crematie vindt plaats op vrijdag 4 mei om 16.15 uur in het crematorium aan de Maeterlinckweg 101 te Rotterdam.