Ut 7e in veilige (Simons)haven ? 3-0 (0-0) (nu wel met tekst)

24 maart 2012 20:00

Zaterdag 17 maart 2012 , een mooi voetbalweertje , het gaat vervelen, maar weer een degradatiewedstrijd, Simonshaven 5 , de rode lantaarndrager van onze competitie was vandaag onze tegenstander.

Vandaag 14 spelers, waaronder Jan Willem en Gerard van het 6e die dit aantal completeerde.
Op veld 2 probeerden we er het beste van te maken, na de eclatante zege van vorige week op Oude Maas 4, was iedereen in opperbeste stemming om ook Simonshaven aan de bekende zegekar te binden. De tegenstander was niet bereid mee te werken, want de eerste helft gaven de jongelingen aardig partij.
Kleine kansjes over en weer leidden niet to de gewenste voorsprong, beide keepers deden hun best om hun doel schoon te houden en dat lukte naar behoren.
Dus over de eerste helft niet veel te vertellen, en na de eerste komt meestal de tweede helft en daar gebeurde genoeg, na enige wissels toegepast te hebben ging het lopen bij ut 7e(niet gezegd dat dit door de wissels kwam) maar het leek wel of de thee ons iets extra"s gaf, we zullen voortaan thee VOOR de wedstrijd nuttigen.
Na nog enige kansen om zeep te hebben geholpen, was het man of the match van verleden week Andre Stelloo die met een uiterst ouderwets puntertje de keeper het nakijken gaf, de bal verdween net langs de paal zo het netje in : 1-0.
Ut 7e was in een flow, maar er moest wel gebikkeld worden om de voorsprong niet weg te geven, want de oranjehemden gaven niet op , er was nog tijd genoeg om te scoren.
Maar Marius keepte een van zijn betere wedstrijden, en ook de paal als tegenhouder van doelpunten was ons goed gezind,maar toen wij de 2-0 binnentikte ( Mark Jumelet schoot beheerst het leder binnen) viel alle schroom van ons af. Op dat moment lukte bijna alles bij ut 7e.
Simonshaven geloofde nog in kanteling van de wedstrijd en deed hun uiterste best om toch nog te scoren, hetgeen niet lukte. Sterker nog, ut 7e deed er nog een schepje bovenop , want na een aanval die je normaal op de bekende sportkanalen ziet kwam de bevrijdende 3-0. De bal kwam van achteruit bij Gerard P , die met een fenomenaal hakje Robin wist te bereiken, die wist met een mooie pass onze van wintersport teruggekeerde  "zum" Cutzen  aan te spelen die zijn kans schoon zag , de keeper toucheerde de bal nog wel maar niet genoeg om Marco van scoren af te houden :3-0.
Na de 3-0 werd het hier en daar nog wat onvriendelijk in het veld, maar scheidsrechter Smit hield alles mooi in het gareel. Weer winst voor ut 7e, zouden de goede tijden van het begin van de competitie weer terug zijn ? We zullen het nog niet weten, volgende week weer een finale , uhhhhhh degradatiewedstrijd bij Smitshoek 6, ook oranjehemden, misschien is dat wel een voorteken.

Wist U dat ?

Leen Visser getrakteerd heeft op de elftalkrat ?

Robin vd Slot geen ballen  maar vissen in het netje krijgt ?

De spelers van zaterdag allemaal trendy onderbroeken droegen  ?

Gerard P. geen kwast gebruikt, maar een penseeltje ?

We weer gestegen zijn ?

Er opvallend weinig kroonkurken op de vloer lagen ?

JW een deo heeft met het merk Reflex ?

Gerard P ook een snorretje draagt ?

Dat veel mensen dat wel humor vonden?

Gerard P. op het eind van de wedstrijd in ZAK en as zat ?

We in de kantine met de 4e helft begonnen ?