Ut 7e - Nul Tegen Voor Vandaag 2 0-0 ( de rust ook 0-0 )

5 maart 2012 18:30

Jaja zaterdag de 3e maart hadden we echt genoeg mensen om aan te treden voor het vervolg van de competitie, zelfs 2 wissels hadden we , wat een luxe. Na het probleem van vorige week, konden we eindelijk weer in actie komen, en wel thuis op veld 1.

Een voorwedstrijd voor het 1e die om half 3 zou aftrappen, vroeger was het een droom om een voorwedstrijd te spelen voor het vlaggenschip.
Bizar detail was dat bij beide wedstrijden, het 1e speelde tegen TOGR, er 1 ongenode gast aanwezig was, ja U raad het al , het degradatiespook waarde rond tussen half 12 s"ochtens en half 5 s"middags op de Madroel .
Aftrap half 12 dus, met Hans Smit als referee, deze man zou geen gek figuur slaan in de eredivisie, hij gaat zelfs 2 wedstrijden blazen op 10 maart, wat een klasse.
De uitwedstrijd op Nieuwe Tonge werd met 2-3 winnend afgesloten, wat zou er op Pernis gebeuren , wetende dat ook onze tegenstander in het zelfde schuitje zit als de mannen van Bart en Jacco, onderaan bungelend, hunkerend naar goals , punten en de weg naar boven.
NTVV kent een jong team , met redelijk goede spelers die aardig konden tikken, maar ook ut 7e die het moet hebben van inzet en agressiviteit probeerden hun beste beentje voor te zetten.
Eigenlijk als ik de 1e helft zou moeten weergeven, dan heb ik ook gelijk de 2e helft gehad, 2 elftallen die niet altijd top speelde maar wel de spanning erin hielden tot de laatste minuut.
Er waren kansjes voor beide teams in de 1e helft, maar Marius Manolev hield met goede reddingen zijn doel schoon voor ut 7e, ook aan de andere kant waren kansjes om de score te openen, met name Leen Visser had een opgelegde kans om van dichtbij te scoren, helaas het bleef 0-0.
Twee verse spelers erin, Schellevis en Koot ( de Bie had afgezegd ) moesten hun kunsten tonen, terwijl Paling en Jansen ( die andere Jansen had ook afgezegd ) de reservebank opzochten. Maar ook in de 2e helft 2 werkende teams met weer kleine kansjes over en weer, met een klein overwicht voor NTVV in de laatste 15 minuten.
NTVV scoorde wel met een mooie kopbal, maar de al eerder genoemde Smit zag een overtreding daar aan vooraf gaan, de speler in kwestie kon zijn lach niet inhouden , zelf wetende dat hij de overtreding maakte en dus de goal terecht afgekeurd werd.
Verder moet ik vermelden dat NTVV een sportief team is, en er verder geen problemen waren, gewoon 2 elftallen die voor de winst gingen, maar ik vind dat je in een degradatieduel aan een gelijkspel niet veel hebt, je blijft bijelkaar hangen, en de komende wedstrijden zullen we die ongenode gast weer tegenkomen, bij Oude Maas, weer op de Madroel, bij Smitshoek en weer op de Madroel, waar zal dit toe leiden voor ut 7e, zolang de onderlinge sfeer goed is en dat is ie maak ik mij geen zorgen.Iedereen heeft zijn best gedaan en dat stemt me goed, hopelijk volgende week is die mentaliteit er weer.
En tot slot bedankt ut 7e hun harde kern weer voor hun aanwezigheid : Patricia ,Jose, Nathalie. Jacqueline , Marga, Cindy, Henk, Robbie H, Rob D, alle kroost van iedereen .

Wist U dat ?

Jermaine en Richard wel gescoord hebben?

Dit na afloop van de wedstrijd was ?

We om 12.30 spelen bij Oude Maas ?

Peter Houtman waarschijnlijk niet kan slapen de vrijdagnacht ervoor ?

We Boekholt waarschijlijk weer tegenkomen. of zou hij deze club ook verlaten hebben?

Marius zijn schoenen nu wel goed aan had?

Andre Stelloo een puike pot speelde?

Jacco benieuwd is hoe ut 7e er volgend seizoen eruit ziet?