Overlijden Henk de Bruin

16 februari 2012 13:45

Maandag 13 februari jl., twee weken na het vieren van zijn 50-jarige huwelijk, is Henk de Bruin op 77-jarige leeftijd plotseling overleden. Henk, vader van (oud) voetballers Hans en Bram, laat een grote leegte achter.

Henk was in het verleden lid van P.v.v. Excelsior P, begon in de jeugd en heeft later ook nog in het 1e elftal gevoetbald. Hij stopte direct met voetballen nadat hij een sleutelbeenbreuk opliep in een uitwedstrijd bij Smitshoek. Samen met andere vrijwilligers heeft Henk veel werk verzet tijdens de nieuwbouw van het clubhuis in de jaren ‘70. Na de brand, die op 7 maart 1978 het clubhuis verwoeste was Henk er wederom bij. Hij heeft heel veel werk verzet, o.a. de nodige kozijnen geplaatst. Maar daar bleef het niet bij!

Samen met de toenmalig terreinchef Jan Meijboom en Henk van Wijk was Henk betrokken bij de vereniging. Samen vormden ze de werkploeg, verzorgden het onderhoud, plaatste reclameborden etc. etc. Henk was onderdeel van de vereniging! In 1981 besluiten Jan Meijboom, Henk van Wijk en Henk de Bruin uiteindelijk te stoppen met hun werkzaamheden. Het was volgens hen tijd voor een nieuwe generatie.

Als eerbetoon zullen wij vrijdag, de dag van de uitvaart de vlag halfstok hangen.

Wij wensen Coby, Hans, Bram, familie en vrienden heel veel sterkte toe om dit enorme verlies te verwerken.