v.v. Pernis 1 verliest haar eerste wedstrijd

2 augustus 2011 22:45

Dinsdag 02-08-2011 werd de eerste wedstrijd gespeeld als v.v. Pernis, v.v. Pernis 1 trad aan tegen hoofdklasser svv Scheveningen

In de eerste wedstrijd als v.v. Pernis wat aantrad in het nieuwe reserve tenue oogde de ploeg in de eerste helft onwennig, zenuwachtig en maakte veel onnodige persoonlijke fouten.

Scheveningen was in de eerste helft oppermachtig. Het kwam in de eerst helft op voorsprong door een vrije trap van Sjaak Polak. Door goed keeperswerk en handelend optreden van de verdedigers werden de kansen geneutraliseerd en bleef v.v. Pernis in de eerste helft overeind.

In de tweede helft was v.v. Pernis gelijkwaardig aan Scheveningen. Het voetbalde goed mee en was zorgvuldiger in de passing. v.v. Pernis creeerde in de tweede helft zelfs nog een aantal kansen. Bij een van de kansen raakte de vinger van Alicson Varela Ramos uit de kom en moest naar het ziekenhuis.

3 minuten voor tijd maakte Scheveningen uit een messcherpe counter door John Nieuwenburg de 2-0 en uit een strafschop maakte Scheveningen in de blessure tijd nog 3-0.

Al en met al een acceptabele uitslag voor v.v. Pernis tegen een heel sterk Scheveningen. Zaterdag 6 augustus gaat v.v. Pernis op bezoek bij eerste klasse FC 's Gravezande. De wedstrijd begint om 14.30 uur.

Van de wedstrijd zijn weer foto's gemaakt door de huisfotografe Ineke van Aalst. Als u klikt op de volgende link http://inekevanaalst.mijnalbums.nl/ kunt u de foto's bekijken. Wachtwoord is vvpernis