Teleurstelling Zonde Winstverlies

31 januari 2012 7:45

Zaterdag 28 januari 2012, weer eens een uitwedstrijd voor ut 7e, dit keer geen eilandentrip , maar 10 minuten rijden naar Zuid en wel naar TZW 3, dat is lang geleden. Vandaag hadden we 15 spelers op het wedstrijdformulier staan, had er 16 kunnen zijn, maar ondergetekende tekende daar niet voor, 8 wissels vond ik wel genoeg.

Het 1e van hun speelde ook thuis, dus veld 2 was voor ons gereserveerd,geen wereldveld,maar het was te doen.TZW die dik boven ons stond (wie niet tegenwoordig) op de ranglijst begonnen we toch vol goede moed aan de wedstrijd.
Een wedstrijd die best wel af en toe hard mocht genoemd worden, aan beide zijden werd er soms aardig ingehakt.
Ut 7e had al een dot van een kans gehad voordat ik op het veld was, Paling zijn vizier stond niet op scherp, zodoende 0-0, dat bleef het niet lang, de directe tegenaanval werd met succes afgerond :1-0.
Een paar minuten bezig en toen al 2 dompers te verwerken, waar zou dit toe leiden. Na de goal van TZW , was ut 7e er op gebrand om zich niet zomaar naar de bekende slachtbank te laten leiden. Hetgeen gebeurde ook niet, want de voormalige blauw-zwarten waren heer en meester gedurende de resat van de 1e en 2e helft.
TZW had moeite met ons spel en met kleine en grote irritaties trachtten de Rotterdammers onze aanvallen af te slaan, welke ook wel lukte, maar toch kwam de gelijkmaker, goaltjesdief vd Slot wist na 2 keer proberen toch het netje te vinden :1-1, verdiend was het 100 procent.
Wat daarna gebeurde had eigenlijk iedereen moeten zien, gelukkig was de harde kern aanwezig, want na de 1-1 kreeg ut 7e vleugels, terwijl niemand Red Bull op had. Ut 7e overheerste en iedereen deed zijn plicht op zijn posite. En dit teamwork wierp vruchten af, geen verboden vruchten wel te verstaan, want na goed voetbal tussen diverse schijven was het Visser  die afgemeten voorzette en wie was daar, terug van weggeweest Andre Stelloo , de rechtsback, verleden week nog ballend op 1,5 schoen knikte met zijn blonde lokken het leder zo in de touwen.
Wat een weelde, na zo veel verlies en achterstand, stonden we voor en ook nog wel met een uitwedstrijd, de bank en harde kern schreeuwde het uit van plezier, zo mooi vond men het.
We redden het om deze stand tot aan de rust vast te houden, een kwartiertje rust kon men wel gebruiken na zoveel gedane arbeid.Na rust 3 wissels toegepast, hoe zou dat uitpakken?
En zowaar werd de goede lijn doorgezet, ut 7e bleef voetballen , maar TZW gaf zich niet gewonnen en probeerde de 2-2 te maken, die kwam er ook , de aanvaller van TZW ging het duel aan, probeerde de 16 in te komen, dat lukte net en toen ging het mis, Leen probeerde hem af te stoppen, maar daar had hij op gewacht , theatraal ging hij tegen de grond,de verder goed leidende scheids zag zijn kans schoon en deponeerde de bal op de stip, Marius kon het tij niet keren: 2-2 dus.
Teleurstelling na zoveel overwicht, goed voetbal, en dan nog de tegenstander terug laten komen, het was niet anders. Zelf kregen we ook nog aardig wat kansen om nog te scoren,het mocht niet zo zijn. Gescoord werd er nog wel , jawel de tegenstander dus, 10 minuten voor tijd kon de speler van TZW  een 1-2 achterstand ombuigen tot de 3-2. Toen was de teleurstelling helemaal compleet, de resterende tijd kon ut 7e niet meer stunten door de 3-3 te maken.Weer met lege handen, behalve de gifbeker dan die helemaal leegegdronken lijkt te moeten worden. Dank aan de harde kern Jose en Nathalie, hun kroost ,Serge met de kleine en de familie van Niels Koot die zich ook niet onbetuigd lieten.

Wist u dat ?

Schel met zijn auto in een fietssluis terechtkwam?

Volgende week ijs en weder dienende we thuis spelen tegen Simonshaven?

Dit de nr laatst is?

Wij er maar 2 boven staan ?

Het degradatiespook richting de Madroel vertrokken is?

Jacco plastic bier dronk en de oude kern van TZW uit glas ?

Hij dit niet kon waarderen ?

Mark Jumelet vond dat het  zaterdag wel Stratego leek ?

Er aan de stoelpoten van de leider wordt gezaagd ?

Deze zaag zeer scherp is ?

Serge ook weer aanwijzingen gaf ?