Ut 7e maakt vrije val op ranglijst : 1-3 nederlaag

24 januari 2012 20:15

De competite begon zo voortreffelijk voor ut 7e, winstpartijen op DVV, Zuidland,NTVV,Botlek, gelijke spelen tegen TZW en Simonshaven, leverden 14 punten op.

Daarna kwamen de nederlagen,Oude Maas, WFB, Vlotbrug, Smitshoek, Brielle, en afgelopen zaterdag DVV 09, de fusieclub uit Dirksland.
Zaterdag de 21e, weer een thuiswedstrijd, de 3e op rij, zou het tij nu eens keren voor ut 7e, niet dus , hoewel we de 1e helft de betere waren tegenover een jong DVV, konden we na diverse kansen niet scoren. We waren er dichtbij , Leen Visser, die verleden week op 14 hoog een telefoontje kreeg met het verzoek om in maart JA te zeggen tegen Nathalie, had nog uit vrije trappen de beste mogelijkheid.
De wind speelde mee , maar niet met het gewenste effect, de ballen spatten uit op de lat.

0-0 dus , niet onverdienstelijk , maar voor de mensen die er verleden week bijwaren tegen Brielle deed weer een doemscenario opdoemen, toen werd het 0-8. De tweede helft was qua weer hetzelfde als de eerste, af en toe regen en een wind die ook niet geheel lekker was.
Doelpunten vielen er wel, DVV was de eerst die scoorde, met heel veel pech voor Marius " Manolev " Soeteman die een schijnbaar makkelijk houdbaar schot ala Eddy Treytel door zijn benen het doel in zag gaan. Een tegenvaller voor ut 7e, maar niet getreurd er was nog voldoende tijd om dat recht te zetten, hetgeen ook lukte.

Direct na de 0-1 wist ut 7e de stand weer in evenwicht te brengen door Robin vd Slot die van dichtbij intikte, de verdediging beteuterd achterlatend. Zou dan een gelijkspel het eindresultaat zijn, uiteraard niet, want een wedstrijd duurt totdat er voor het laatst gefloten wordt. DVV kon in de slotfase nog 2x scoren en zodoende stond ut 7e weer met lege handen, in de kleedkamer was dat niet het geval, want de altijd goede sfeer bij ut 7e bij neerlaag of victorie is altyd opperbest geuige de meegestuurde foto.

Wist u dat :

Leen Visser dus gaat trouwen ?

Erik Schel niet blij was met de scheids ?

Rob Diever geopereerd wordt ?

Dave van Z te P. wel een colaatje lust ?

Jacco dacht dat er nog 6 wedstrijden te gaan was ?

Zaterdag de 28e we naar ZUID gaan, en wel naar TZW 3 om 13.00 uur aftrap ?

De tekst bij de foto : nederlaag ut 7e bekend geworden na afloop ?

--------------------------------------------------------------------------------