vv Pernis laat dure punten liggen in Schiedam

15 januari 2012 18:30

In haar eerste wedstrijd van 2012 heeft vv Pernis 1 dure punten laten liggen in Schiedam.

De wedstrijd werd vooraf gegaan door een minuut stilte ivm het overlijden van een lid van PPSC en Floor van Noort.

vv Pernis was in een niet al te goede wedstrijd de betere ploeg. De Pernissers trokken en het initatief naar zich toe waar PPSC het moest hebben van tegen houden en opportunisme. vv Pernis deed zichzelf zoals ook in eerdere wedstrijden weer eens te kort.

Ook in Schiedam kwam het manco van de Pernisse formatie aan het licht, doelpunten maken!! vv Pernis had in de eerste helft de wedstrijd moeten beslissen en kreeg een aantal grote kansen maar wist het niet deze verzilveren. De grootste kansen waren voor Andres Klinger (1 op 1 met de keeper) en Izak Lavooij die de bal op de doellijn miste.

PPSC kwam tegen de verhoudingen in op voorsprong in de 30e minuut. Na een
opportunistische bal van achteruit komt de bal in 2e instantie bij de spits die
Jeffrey Meyboom passeerde en de bal beheerst binnen schoof, 1-0.

In de tweede helft was het wederom vv Pernis wat de betere ploeg was en ging op zoek naar de verdiende gelijkmaker. De gelijkmaker werd gemaakt door Robin Rijnaarts na een afgemeten voorzet van Jay Gulpen.

Na deze gelijkmaker was het wachten op de voorsprong voor de Pernissers maar PPSC hield stand en zo liet vv Pernis 2 dure punten liggen.

De foto's zijn weer gemaakt door Ineke van Aalst - http://www.mijnalbum.nl/Album=UIRLBEXA

Volgende week speelt vv Pernis thuis tegen vv Spirit.