Wij hebben u nodig!!

19 april 2024 13:45

De voorbereidingen voor het Sportweekend zijn in volle gang!
Binnenkort ontvangt u dan ook het informatieboekje, waarin de belangrijkste informatie te vinden is.

Deze zal te vinden zijn op onze website: hetsportweekend.nl.
Wist u dat u ons ook kan bereiken via ons e-mailadres: [email protected]

Graag (of helaas) doen wij dringend een beroep op u om u aan te melden als vrijwilliger.
Wij (en uw kinderen) hebben u hard nodig om het evenement tot een succes te maken en het programma definitief te maken. Aanmelden kan via onderstaande link:

Globaal ziet het programma er als volgt uit (let op: dit programma is nog NIET definitief):

Donderdagochtend: voorbereiden (denk aan tenten opbouwen, zeskamp opbouwen, kantine en keuken klaar maken).
Donderdagmiddag: rond 13.00 uur spullen brengen en aansluitend starten we met het programma.
Voor de JO-7 zal het programma om 20.00 uur eindigen.

Donderdagnacht: nachtwakers gevraagd voor alle teams (binnen en buiten).
Graag noteren in het opmerkingenveld als u hierbij kunt helpen.

Vrijdagochtend: rond 08.00 uur starten we met het ontbijt, waarna het programma verder gaat. We verwachten rond 13.30 uur te beginnen met het laatste onderdeel: penalty schieten.

N.B. mocht u nog geen kaartje hebben voor het koningsnachtfeest dat wij organiseren, dan kunt u deze bestellen via onderstaande link. De opbrengst komt onder andere ten goede aan het Sportweekend.