Gloednieuw scorebord dankzij Club van 100

20 april 2024 16:00

Vrijdagavond kwam de Club van 100 bijeen op voetbalvereniging Pernis om te beslissen waar ze hun geld aan gaan uitgeven.

De leden van de Club van 100 hebben dankzij hun sponsoring een mooi bedrag te besteden en vrijdagavond was het tijd om te stemmen. Er waren drie opties: een nieuwe tv met geluidssysteem, een nieuw scorebord voor het hoofdveld of een verrijdbare afzetting voor het terras, zodat er een groter oppervlakte gecreëerd kan worden waar gedronken mag worden.

Het leek even spannend te worden, maar uiteindelijk behaalde het scorebord een ruime overwinning. Dat betekent dat we binnenkort dus een prachtig nieuw scorebord bij het eerste veld hebben staan. Club van 100-leden, bedankt!