Paasplezier op vv Pernis

28 maart 2024 11:00

De Paasdagen staan voor de deur en daarmee is ook de lente eindelijk begonnen. Goede reden om onze jongste leden te verrassen.

Om alvast in de Paas- en lentestemming te komen, zijn de allerkleinsten van de club verrast door niemand minder dan: de Paashaas! En natuurlijk mochten een paar vriendjes van de Paashaas niet ontbreken.

De kinderen hebben samen met de Paashazen hun best gedaan om alle verstopte chocolade eieren te vinden. En dat ging iedereen erg goed af.

Laten we hopen dat het de start is van een mooi voorjaar waarin we kunnen genieten van de zon en heerlijke temperaturen. Fijne dagen allemaal!

image8.jpeg

image4.jpeg