Periodekampioen!

6 maart 2024 13:15

Het eerste elftal van vv Pernis is periodekampioen en is daardoor in de race voor promotie naar de vierde klasse.

De heren van Pernis 1 speelden dinsdagavond tegen FC Vlotbrug 1. Het was slechts 15 minuten aan resterende speeltijd die werd ingehaald, aangezien de reguliere wedstrijd niet werd uitgespeeld. In dit kwartier mocht Pernis een 1-2 voorsprong verdedigen.

Dat de aanval de beste verdediging is, hadden onze mannen goed in hun oren geknoopt. Dankzij een doelpunt van de nieuwe aanwist Metin werd de voorsprong uitgebreid met een derde doelpunt. De wedstrijd eindigde hiermee in 1-3.

Dankzij deze uitslag is Pernis 1 periodekampioen en heeft het daarmee voor het tweede jaar op rij een plekje in de nacompetitie afgedwongen. Eind mei/begin juni zal er dan gestreden worden om promotie naar de vierde klasse.

WhatsApp_Image_2024-03-06_at_13.27.03.jpeg