Een Laatste Eerbetoon: VV Pernis herdenkt Marc Smit

27 februari 2024 20:00

Marc Smit, een geliefd lid van het 6e elftal van VV Pernis, is onlangs overleden.

Zijn teamgenoten hebben tijdens zijn afscheidsplechtigheid een bijzondere en eervolle taak vervuld en gezamenlijk zijn kist gedragen, als laatste eerbetoon aan hun medespeler.

De zaterdag na de uitvaart van Marc stond een wedstrijd op het programma.
Hierbij was Marc's vader aanwezig om de spelers in de gele UD Las Palmas (favoriete club van Marc) shirts te bewonderen.

Voor aanvang van de wedstrijd hebben beide teams, samen met het publiek, een minuut stilte genomen.
Een emotioneel eerbetoon aan een speler die ongetwijfeld gemist zal worden op en naast het veld.

VV Pernis betuigt diep medeleven aan de familie en vrienden van Marc Smit en wenst hen veel sterkte in deze moeilijke tijd.
5790de18-83e4-4810-a74e-ce3e9351673b.jpg

1b26d0a2-b305-4cfb-bfb1-049e93fd0fec.jpg