Inschrijvingen voor Het Sportweekend 2024 zijn geopend

19 februari 2024 8:15

Op donderdag 9 en vrijdag 10 mei gaat een nieuwe editie van Het Sportweekend van start.

Deze dagen worden gevuld met sport, spel en heel veel gezelligheid! Denk aan voetbalspellen, de bekende zeskamp en natuurlijk de (slapeloze) nacht in tenten op het veld.

Het belooft weer een geweldig spektakel te worden!

Inschrijven t/m JO13 kan via www.hetsportweekend.nl - Let op: inschrijvingen sluiten 15 april.

Alleen samen kunnen we er een groot succes van maken.

Oproep aan alle ouders, verzorgers en enthousiastelingen om je op te geven als vrijwilliger.
Zo hebben we hulp nodig bij het opzetten van de onderdelen/tenten, begeleiden van groepjes/spellen en achter de bar of in de keuken.
We kunnen alle handjes goed gebruiken!
Opgeven als vrijwilliger kan ook via de website.

Met vriendelijke groet,

De Sportweekendcommissie