Serge de Lobel jaar langer jeugdcoördinator

1 februari 2024 12:00

Serge de Lobel heeft aangegeven een jaar langer bij de club te blijven. Dat betekent dat hij volgend seizoen wederom actief is als jeugdcoördinator van VV Pernis.

Serge is al 13 jaar actief voor VV Pernis, maar heeft het nog steeds prima naar z'n zin. Bovendien ziet hij genoeg mogelijkheden om de jeugdafdeling naar een hoger niveau te tillen met hulp van de jeugdtrainers.

En juist dat laatste vindt Serge belangrijk. 'We doen het met elkaar', zei hij eerder in een interview bij Voetbaljournaal. 'De aandacht hoort ook zeker naar al onze vrijwilligers te gaan. Er wordt zoveel werk verzet, ik ben echt trots op ze.'

'Als technisch coördinator kan ik het niet alleen. Ik kan een mooie visie hebben, een plan op papier zetten, maar alles gaat om de uitvoering. Daar heb je mensen voor nodig die open staan voor je ideeën en ook zelf met input komen', aldus Serge.