Even voorstellen: de Communicatiecommissie

14 januari 2024 13:15

Sinds de zomer van 2023 heeft voetbalvereniging Pernis een heuse communicatiecommissie. Deze commissie bestaat uit Leon Verhagen, Robyn Paz, Wessel Ruiter en Nadine Rowaan en is in het leven geroepen om de nieuwsvoorziening binnen de vereniging wat meer op peil te krijgen.

Waar is het bestuur mee bezig? Wat voor verbouwingen komen eraan? Hoe doen onze teams het? En hoe zag dat gezellige toernooi of uitje voor de jeugd eruit? Wij proberen dit allemaal wat meer zichtbaar te maken op de website én op de socials en vinden het daarom hoogtijd om onszelf aan jou voor te stellen.

De communicatiecommissie is nog niet zo lang bezig en daarom nog flink op zoek hoe we de communicatie binnen de vereniging kunnen verbeteren. Daar kunnen we jouw hulp altijd bij gebruiken. Heb je een (nieuws)tip, vind je dat er iets op de website moet komen, heb je leuke foto’s van wedstrijden of evenementen? Mail dan naar [email protected]

Leon Verhagen – 52 jaar

Hoi, ik ben Leon! In het dagelijks leven process engineer bij een medisch bedrijf. Jaren terug ben ik bij Excelsior Pernis als vrijwilliger achter de bar begonnen en heb daarna diverse taken binnen het jeugdbestuur verricht.

Momenteel sta ik nog steeds regelmatig achter de bar en ben al sinds de fusie samen met Leo Meijboom webmaster van de VV Pernis en de Sportweekend website. Ik ben blij dat we door het opzetten van de communicatiecommissie meer ondersteuning krijgen bij het up-to-date houden van de website en de diverse social media platformen.

Robyn Paz – 29 jaar
WhatsApp_Image_2023-12-07_at_21.19.18.jpeg

Hoi, ik ben Robyn, ik woon in Rhoon en ben werkzaam als Manager Marketing & Communicatie bij Home of People. Ik heb zelf meer dan 15 jaar als voetballer rondgelopen op de club, dat begon in een meisjesteam op Excelsior Pernis wat daarna uitgroeide tot Vrouwen 1 van VV Pernis. Al meer dan 10 jaar verzorg ik elk jaar samen met vrienden Het Sportweekend en ben ik zo nu en dan te vinden als vrijwilliger achter de bar.

Sinds een paar maanden ondersteun ik VV Pernis in online communicatie op social media, om alle leuke evenementen en gebeurtenissen van de club kenbaar te maken. Onze club heeft prachtige initiatieven voor het dorp en ik hoop met de opzet van deze commissie een bijdrage te kunnen leveren aan het bereik van deze mooie evenementen.

Wessel Ruiter – 20 jaar
WhatsApp_Image_2023-12-07_at_21.24.50.jpeg

Hi! Mijn naam is Wessel en ik maak deel uit van communicatiecommissie van VV Pernis. Daarnaast speel ik bij Pernis 5 als linksback.

Met een nieuwe en moderne aanpak op de sociale media kanalen van VV Pernis hoop ik onze club meer zichtbaar te maken. Zo hoop ik dat wij als vereniging beter en makkelijker online toegankelijk zijn voor het dorp en buitenstaanders.

Nadine Rowaan – 33 jaar
WhatsApp_Image_2024-01-14_at_13.38.08.jpeg

Hoi! Ik ben Nadine, journalist van beroep en al mijn hele leven betrokken bij onze mooie voetbalvereniging. In het dagelijks leven werk ik bij Omroep West waar ik artikelen schrijf over al het nieuws wat zich afspeelt in de regio Zuid-Holland Noord. Ook houd ik me bezig met online video en de strategieën en ontwikkeling van verschillende sociale mediaplatformen (YouTube, Instagram, Facebook en TikTok), maar ook het in kaart brengen van nieuwe digitale uitdagingen die ons te wachten liggen (denk aan de opkomst van Artificial Intelligence).

Als klein meisje van 4 begon ik met voetballen bij Excelsior Pernis en toen ik na 14 jaar noodgedwongen moest stoppen door een slechte rug ben ik trainer en coach geworden van het meidenteam. Dat groeide uit tot de Vrouwen 1 van VV Pernis en na 13 jaar coach te zijn geweest was het tijd voor wat anders. Nu ligt de uitdaging in de communicatie binnen onze vereniging verbeteren en meer zichtbaar maken wat er allemaal gebeurt op VV Pernis. Dat kunnen wij als communicatiecommissie niet alleen, dus met hulp en informatie van het bestuur, onze vrijwilligers maar hopelijk ook van jou, hoop ik dat we de nieuwsvoorziening met elkaar naar een hoger plan kunnen tillen.