Selectie wint nipt van oud selectie in een druk bezochte wedstrijd tijdens de nieuwjaarsreceptie.

12 januari 2024 19:30

Een aantal weken geleden ontstond via onze hoofdtrainer & de veteranen het idee om weer een wedstrijd te organiseren tijdens de nieuwjaarsreceptie tussen de selectie en oud selectie. Dit idee werd door beide elftallen & de club met enthousiasme ontvangen.

Voor de wedstrijd werd er gezamenlijk verzameld. Over & weer werd er druk overlegd onder het genot van een broodje en een bakkie koffie.

De wedstrijd was een leuke, sportieve & spannende wedstrijd.
Meer dan 10 spelers bij het oud eerste hebben in het verleden allemaal onder Munoz gespeeld zelfs, dan zijn leuke feitjes die er in zo’n wedstrijd omhoog kwamen.
Het jeugdige 1e had het ook knap lastig tegen deze veteranen, die uiteraard allen puur op ervaring spelen.

Het eindigde uiteindelijk in een krappe overwinning voor het 1e met 2-0.
De wedstrijd werd ook druk bezocht door toeschouwers, iets wat ons als VV Pernis erg goed doet uiteraard.

Na afloop werd er druk nagepraat door beide teams. Om een goeie bodem voor de nieuwjaarsreceptie werd er gezamenlijk chinees besteld.

Hierna voegde iedereen zich tussen het feestgedruis in de kantine, waar Rene Calame voor een super gezellige nieuwjaarsreceptie zorgde.

Deze wedstrijd komt sowieso volgend jaar weer terug.
Tot slot nog dank aan het barpersoneel voor hun tijd, Mary & Marieke voor een mooie loterij en Roy v/d Pols voor het extra uurtje van de zanger.

Het 1e gaat van 12 t/m 14 Januari op selectie weekend. 20 januari oefenen ze uit tegen SSS, 23 januari spelen ze thuis een oefenpot tegen Deltasport en 27 januari oefenen ze thuis tegen Blijdorp.
Wij hopen jullie allen daar weer te zien.

unnamed_7.jpg

unnamed_9.jpg