Het Sportweekend 2024

Noteer 9 en 10 mei 2024 alvast in je agenda, want dan zal het Sportweekend weer plaatsvinden!

Deelnemers en vrijwilligers kunnen zich begin volgend jaar inschrijven via hetsportweekend.nl
Via deze website houden we je ook op de hoogte van het programma zodra deze bekend is.

Wij kunnen niet vaak genoeg benadrukken dat de aanwezigheid en inzet van ouders en/of andere vrijwilligers het Sportweekend jaarlijks tot een succes maken.
Wij kunnen al uw hulp gebruiken, denk aan: nachtwaken, een groepje begeleiden, het eten verzorgen, een onderdeel begeleiden, muziek draaien, op- en afbouwen, enzovoorts.

Om het gratis evenement mogelijk te maken is er ook geld nodig.
Noteer 26 april om deze reden ook alvast in je agenda, want dan zullen we Koningsnacht vieren op VV Pernis.
De opbrengst van dit feestje komt ten goede aan het Sportweekend.

Ideeën, sponsoringen, vragen en/of andere opmerkingen zijn uiteraard altijd welkom.

U kunt ons bereiken via [email protected] en u kunt zich richten tot de organisatie, te weten:
Eric Bruinse, Coen de Man, Danique Olierook - Koert, Naomi Damen, Guy van Bokkem, Mike Snikkers, Robyn Paz, Stefan van Kampen, Sheryl Troost.