Help ons tijdens de Schoonmaakdag op VV Pernis

22 augustus 2023 11:15

Na een zomer vol verbouwingen begint 2 september de nieuwe competitie weer. Tijd dus voor de jaarlijkse schoonmaakdag op onze mooie vereniging!

Alle jeugdleden en senioren hopen 2 september weer binnen te lopen in een schone kantine en zich om te kunnen kleden in een schone kleedkamer. Afsluitend willen ze een patatje uit een schone keuken.

Iedereen weet dat dat allemaal niet vanzelf gaat en dit willen we eigenlijk niet ook nog eens bij de werkploeg neerleggen. Zij hebben al een hele zomer hard gewerkt om de gebouwen en het terrein in een tiptop conditie te krijgen voor een nieuw voetbalseizoen. Alles is weer schoon en geschilderd buiten en daar zijn we heel trots op.

Nu de binnenkant nog: hierbij doen we een oproep om zoveel mogelijk leden en niet-leden te verzamelen om 26 augustus de handen uit de mouwen te steken, een spons of een doek in de handen te nemen en even met z’n allen tekeer te gaan in de kantine en kleedkamers zodat alles er ook binnen weer piekfijn uit ziet.

Uiteraard heeft er niemand echt zin in en tijd voor, maar als we dit even met z'n allen doen, dan is het in een dagdeel gedaan. Wij zorgen voor de broodjes en soep tijdens de lunch en daarna kunnen we allemaal weer door met de orde van de dag.

We hopen op de komst van jou om ons te helpen met de schoonmaak. Dan maken we met elkaar een frisse start!! De schoonmaakdag is vanaf 10.00 uur.

Graag even aanmelden bij Alexander van Es dan kunnen we daar rekening bij houden bij het smeren van de broodjes.

Sportieve groet,
Bestuur VV Pernis