Club van 100

22 augustus 2023 11:15

Het is even stil geweest rondom de club van 100, excuses daarvoor, maar hierbij hebben we een update.

In het seizoen 2022-2023 zijn wij begonnen met het opzetten van een club van 100 voor de VV Pernis. Mondjesmaat stromen de leden nog steeds binnen maar uiteraard zijn we altijd op zoek naar nieuwe leden.

Om de club wat “body” te geven alvorens we een avond organiseren, hebben wij als commissie besloten om de eerste twee seizoenen samen te voegen. De leden betalen dan allemaal 1 keer het afgesproken bedrag van 50 euro voor de seizoenen 2022-2023 en 2023-2024. Dit is om te voorkomen dat iemand die zich aan het begin heeft aangemeld twee keer een betaling heeft gedaan voordat er een daadwerkelijke bijeenkomst is georganiseerd.

Wij zijn van plan om in september of oktober een avond te organiseren waar wij alle leden voor uitnodigen. Tijdens deze avond gaan we bepalen wat we met het geld van de club van 100 gaan doen. Voor nu hebben we twee projecten bedacht waar we het geld aan willen uitgeven. Het eerste is een nieuw scorebord voor het eerste veld, het tweede is een nieuwe tv voor in de kantine. Andere ideeën zijn natuurlijk altijd welkom maar we zijn wel op zoek naar iets wat verenigingbreed gedragen zal worden.

Voor nu dus nog heel even geduld en voor nieuwe leden: meld je ze snel mogelijk aan bij de onderstaande personen want dat geeft je recht op een gezellige avond in onze mooie kantine en helpt de verenging verder om er weer piekfijn uit te zien.

Met sportieve groet,

Robbert Olierook