Jaap Sekeris overleden

10 juli 2023 18:30

Donderdagavond 6 juli jl. bereikte ons het verdrietige bericht, dat na een kort ziekbed oud-(selectie)speler en betrokken lid Jaap Sekeris is komen te overlijden.

Jaap werd in 1965 lid van de vereniging en heeft alle jeugdelftallen doorlopen. Uiteindelijk heeft hij ook in de seniorenselectie gespeeld, voordat hij nog jarenlang in een lager seniorenelftal zijn hobby bleef beoefenen. Ook dat deed Jaap met passie en veel (onderling) plezier.

Naast zijn actieve voetballoopbaan was Jaap op allerlei manieren (soms iets meer soms iets minder op de achtergrond) actief betrokken bij het wel en wee van de vereniging, o.a. bij de vorming van een nieuw bestuur in 2004.

Nadat Jaap was gestopt met voetballen was hij met regelmaat langs het veld te vinden om zoon Ron te supporten, maar ook bij het sporten van zijn kleinkinderen was zijn aanwezigheid vaste prik.

Ook voor veel andere (voetballende) kinderen was Jaap geen onbekende; als vrijwilliger bij de organisatie van de kampweek in Leusden bezorgde hij vele kinderen een ongelofelijk leuke kampweek.

Wij wensen Corry, Ron, Miriam, alle andere familieleden en vrienden en bekenden alle sterkte toe voor deze dagen en de dagen die komen.

Namens het bestuur van v.v. Pernis,

Niek Damen

Namens de familie vindt u hierbij de rouwkaart.
Lees hier de complete In Memoriam.