Warm en gezellig 7x7 toernooi 17 juni 2023 uitermate geslaagd!

28 juni 2023 13:30

Vanaf dinsdag 6 juni konden de teams zich inschrijven, verdeeld in 2 klassen, tw recreatief en prestatief.
We hebben het geweten, vanaf de eerste dag stroomden de aanmeldingen binnen.
De meest vreemde namen kwamen voorbij, zoals de Dieseltjes, Net niet, 7 shotjes en FC Biercelona.
Dit jaar waren er ook weer teams van andere verenigingen aanwezig die deze toernooivorm zeer op prijs stellen.

Totaal hebben 25 teams zich aangemeld.

Dit is een geweldig aantal en een groei van 6 teams ten opzichte van 2022!

In de prestatieve klasse kwamen 8 teams uit, verdeeld over 2 poules van 4 teams
In de recreatieve klasse kwamen 17 teams uit, verdeel over 3 poules van 4 teams en 1 poule van 5 teams.

Diverse bekende namen doken op, zoals de Skutty’s die inmiddels al jaren meedoen met het 7x7 toernooi.
Maar ook de winnaar van 2022, The Hot Peppers, waren weer van de partij.
We hebben wel begrepen dat dit team last heeft gehad van de transferwereld.
2 spelers van 2022 hebben dit jaar een transfer gemaakt, of dit zo slim was, valt te bezien.

De winnaar van 2022 in de recreatieve klasse, De Straatsnoeiers waren dit jaar niet onder dezelfde naam aanwezig, maar onder de naam Wet 21 en deze keer in een iets andere samenstelling.

We hadden vorig jaar ook een geslaagd 7x7 toernooi maar wat we toen hebben begrepen waren we 1 ding vergeten, namelijk de wisselbekers.
Het gemis van deze bekers hebben we dit jaar goed gemaakt, met dank aan T. Lodder Industrial Piping, de sponsor van deze bekers.

Zaterdag 17 juni om 09.00 uur zijn we met behulp van een aantal vrijwilligers begonnen met opbouwen.
We hebben zelfs hulp gehad van mensen uit deelnemende teams! Echt super!
Door het warme weer waren er diverse party tenten neergezet.
Om 12.00 uur was gevraagd of de teams zich wilde melden en tot onze verbazing waren veel teams voor deze tijd aanwezig.
Voor aanvang van de wedstrijden hebben we de winnaars van 2022 in het zonnetje gezet en de wisselbekers overhandigd.
Helaas kunnen zij er maar 1 dag van genieten.

Onder leiding van DJ Patrick is het toernooi om 12.45 was start gegaan.
Door zijn strakke leiding was het laatste fluitsignaal om 18.15. Ook de scheidsrechters hebben hun beste beentje voor gezet om alles gezellig en sportief te laten verlopen.
Tijdens het toernooi kon iedereen genieten van de bbq, de kinderen van het springkussen en groot en klein van de zwembadjes die verdeeld over het terrein waren opgesteld.
Ook de loterij werd druk bezocht.

De winnaars van 2023 zijn geworden:
Prestatieve poule Camping Pernis
Recreatieve poule  De Rode Schorpioenen.
Zij hebben de wisselbekers in ontvangst mogen nemen.

Na het toernooi is er nog een klein feestje gebouwd met muzikale input van DJ Patrick en zanger Mark Verkade.
De zanger is gesponsord door Van der Pols Machineverhuur.

We willen alle vrijwilligers die ons geholpen hebben op deze zeer drukke dag bedanken, zonder jullie was het ons niet gelukt.

Verder willen wij ons sponsoren bedanken, tw.
Van der Pols Machineverhuur, Bergwerff Slagerijen, Cowa Sport, Bloem 61, Banibo, Slagerij Verhagen,
Bakkerij Dekker, Plus Noordzij, Bloemsierkunst Dorpmans, Quick Safety, DMG Outlet, D. De Jong Projecten, T. Lodder Industrial Piping, Timmer- en onderhoudsbedrijf Bruinse, Van der Have Elektrotechniek, Casper Nootenboom, Van der Have elektrotechniek, ’t Hoekje Pernis, Sabisk, By Emmy, Slijterij Vastenhout.

Voor ons en voor de vereniging was het een TOP dag!
Hopelijk tot volgend jaar

Sportieve groet,