VV Pernis en Muñoz langer met elkaar door

12 maart 2023 10:30

VV Pernis en Miguel Muñoz gaan een jaar langer met elkaar door. Voor hoofdtrainer Muñoz betekent dit zijn derde seizoen bij het eerste elftal van de club.

De contractverlenging is in goed overleg gegaan met de selectie en de rest van staf van het eerste elftal, dat momenteel derde staat in de vijfde klasse.

Dan een wisseling van de wacht in het bestuur van VV Pernis. Bestuurslid technische zaken Johan Molendijk heeft bij de algemene ledenvergadering in november laten weten na acht jaar het stokje over te dragen.
VV Pernis heeft Leo ’t Hart bereid gevonden om dit stokje over de pakken en daarmee plaats te nemen in het bestuur van de club.

Leo ’t Hart kende als voetballer zowel binnen als buiten ons dorp een lange carrière.
Met vele wedstrijden bij Excelsior Pernis, Rijnmond, Smitshoek en VV Pernis heeft Leo in totaal 16 jaar selectievoetbal achter zijn naam staan.

Tot slot nog een andere verlenging binnen de club: technisch jeugdcoördinator Serge de Lobel heeft besloten nog een jaar door te gaan bij VV Pernis.
Het zal voor Serge z’n 12e jaar worden als technisch jeugdcoördinator. Hij gaat komend seizoen voornamelijk aan de slag met een intensievere samenwerking met hoofdtrainer Muñoz, om de doorstroom van jeugdleden naar het eerste elftal te optimaliseren.