De inschrijvingen voor Het Sportweekend 2023 zijn geopend!

26 februari 2023 10:45

Het Sportweekend wordt dit jaar gehouden op donderdag 18 mei (Hemelvaart) en vrijdag 19 mei. Schrijf uw zoon/dochter (kinderen t/m JO12) die (aankomend) lid zijn van Voetbalvereniging .

Wat is Het Sportweekend?
Het Sportweekend zijn 2 dagen met sport en spel georganiseerd voor alle jeugdleden t/m JO12 (of kinderen die lid zouden willen worden) van VV Pernis. Ook blijven de kinderen overnachten op het terrein in de kleedkamers of tenten (m.u.v. JO7).

Vrijwilligers gezocht
Om dit weekend mogelijk te maken, zijn we ook op zoek naar vrijwilligers! Denk aan spelbegeleiders, opbouwen van tenten of als keukenhulp. Alle hulp is welkom! Help ons de kinderen een onvergetelijk weekend te geven.

Vragen?
Onze organisatie staat je graag te woord! Coen de Man Danique Olierook - Koert, Mike Snikkers, Stefan van Kampen, Robyn Paz, Sheryl Troost en Guy van Bokkem.

Schrijf je in als deelnemer of als vrijwiliger via https://www.hetsportweekend.nl/