Prijzen consumpties in de kantine en kleine petflessen

26 augustus 2022 14:45

Hoewel de inkoopprijzen van alle consumpties flink omhoog gegaan zijn, hebben we toch besloten om geen algehele prijsverhoging van de consumpties door te voeren.

We realiseren ons dat veel leden door alle prijsverhogingen het financieel lastig hebben, en hopen zo dat iedereen toch gewoon zijn bakkie koffie of biertje bij ons cluppie kan komen nuttigen.

Een enkel artikel zal wel met een klein bedrag verhoogd worden omdat we hiervoor op andere merken zijn overgestapt. Helaas ontkomen we daar niet aan, maar dit zal echt tot een paar artikelen beperkt blijven.

Vanwege bovenstaande reden hebben we ook besloten om de contributie dit seizoen niet te verhogen.

Sinds afgelopen seizoen zijn we als club begonnen met een inzamelpunt voor kleine petflessen. De opbrengst hiervan is voor 50% bestemd voor KIKA en de andere 50% is bestemd voor onze eigenjeugdafdeling.
Afgelopen seizoen heeft dit in totaal € 200 opgeleverd.
We hebben dus € 100 meer dan anders aan KIKA over kunnen maken.

Graag brengen we nogmaals het inzamelpunt onder jullie aandacht.

Het is bijvoorbeeld ook mogelijk om thuis kleine petflessen te verzamelen en deze op de club in te leveren. Een mooie manier om het goede doel en onze vereniging te ondersteunen.
Omdat we afgelopen seizoen in de loop van het seizoen met het inzamelpunt begonnen zijn denken we dit seizoen meer op te kunnen halen.
We hopen dat iedereen mee wil werken om dit seizoen tot een mooi bedrag te kunnen komen.

Met een vriendelijke groet,

Bestuur vv Pernis