Shell Pernis ondersteunt VV Pernis bij verduurzaming!

14 april 2022 11:45

Met de campagne “Samen voor een duurzame wijk” wil Shell Pernis duurzame initiatieven ondersteunen en belonen.

Verenigingen en organisaties in de zes omliggende gemeentes konden zich aanmelden met hun plannen.
Ook VV Pernis trok de stoute schoenen aan en meldde zich voor het plaatsen van 66 zonnepanelen op de accommodatie.

Uit alle inzendingen mochten op 11 april de drie genomineerden uit Pernis hun plan presenteren.
VV Pernis heeft helaas niet de hoofdprijs gewonnen, maar we krijgen wel een bijdrage van maar liefst €1000 om onze volgende stap in verduurzaming te realiseren.

De hoofdprijs van €10.000 is gewonnen door de speeltuinvereniging.

Namens VV Pernis: Van harte gefeliciteerd!

Samen voor een duurzame wijk. | Shell Nederland

Picture2.jpg