Een stem op mij is een stem op Pernis!

8 maart 2022 9:45

Ik sta voor een krachtig Pernis met aandacht voor het unieke dorpse karakter.
U toch ook?

Mijn speerpunten:
- Een gezond verenigingsleven met goede voorzieningen.
- Goede voorzieningen voor ouderen en jongeren.
- Een veilige en plezierige leefomgeving met aandacht voor milieu en gezondheid.

PPMO
Dat alles doe ik met name door als voorzitter van het platform PPMO een vuist te maken naar de Rotterdamse politiek. PPMO staat voor Participatie Platform Maatschappelijke Ontwikkeling en is een open en vrij toegankelijke belangengroepering van Pernisse verenigingen en van ouderen- en jongerenorganisaties.
Hiermee heb ik de afgelopen jaren veel goede resultaten weten te behalen. Er wordt in Rotterdam inmiddels rekening met ons/Pernis gehouden. De verenigingen/organisaties zijn mede hierdoor sterk en levensvatbaar gebleven.
Wilt u hierin ook meedoen en meedenken, individueel en/of namens een vereniging/organisatie? Dan nodig ik u hiervoor graag uit. Uw ideeën en suggesties zijn van harte welkom!

Wonen
Ik blijf mij sterk maken voor meer en betere woningen in Pernis. Het is wel belangrijk om het woningaanbod gevarieerd te laten zijn, voor jong en oud, voor de grote en de minder grote portemonnee, zowel huur als koop.
Daarnaast moet het afgelopen zijn met het steeds maar weer als belegging opkopen van woningen om deze daarna op te splitsen en te verhuren.

Leefomgeving
De leefomgeving staat enorm onder druk. Denk aan alle soorten van verkeer, denk aan luchtverontreiniging, denk aan lawaai, etc.
Daarom moeten we kritisch omgaan met de leefomgeving; Pernis moet prettig blijven om in te wonen.
De afgelopen jaren heb ik een behoorlijke strijd geleverd tegen de gasboringen onder Pernis; op dit moment ligt de zaak bij de rechter.
Daarnaast ben ik al jaren aan het strijden tegen hele hoge windturbines op het Beneluxplein en aan de waterkant bij Schiedam (recht tegenover de woontoren op 400 meter afstand).

Bij dit alles heb ik uw steun nodig!
Alleen met uw stem kan ik hiermee doorgaan!

Een stem op mij is een stem op Pernis!
Pas op:
Voor de wijkraad is er 1 lijst, namelijk met alle kandidaten voor Pernis.
Er wordt dus niet meer op partijen gestemd, maar op individuele personen (ongeacht wat er achter hun naam staat).
Ik sta als op nummer 13 op de lijst Pernis.

folder_plaatje.jpg
folder_tekst.jpg