Esports Rotterdam Tour komt naar VV Pernis!

Ben je op zoek naar een leuke activiteit in de voorjaarsvakantie en hou je van gamen én wil je je skills op het veld verbeteren?

Kom dan op woendag 2 maart naar de Esport Rotterdam Tour op Sportpark Pernis!

Een evenement voor alle jongeren (leden en niet leden) uit Pernis.

Vind jij jezelf de master in Fifa'22 en wil jij je kwalificeren voor de grote Fifa'22 finale in de Kuip?
Of hou je gewoon van relaxed een potje gamen met je vrienden? Het kan allemaal op deze dag.

Er is een professionele esporter aanwezig die je tijdens deze dag kunt uitdagen of om tips en tricks kan vragen.
Op het veld is er een mogelijkheid om je game-skills in het echt te testen met de real life FIFA Skill-games.

Neem je ouders deze dag ook mee want Koen Schobbers geeft deze dag een informatieve presentatie over esports en gamende jongeren, daar kunnen jij en je ouders ook nog wat leren!

De Esports Tour is 2 maart aanstaande op Sportpark Pernis van 12.00 tot 17.00 uur.

Nieuwsgierig geworden en wil jij je meteen opgeven voor dit evenement?

Schrijf je dan in via dit formulier: https://www.vvpernis.nl/776/rotterdam-esports-tour/

Let op: Maximaal 64 deelnemers en vol=vol!
Deelname is gratis

08adad5a-b145-4e32-be6f-56b23eceb435.jpg