Aandacht voor stichting Young Minds

16 februari 2022 16:45

Hoi, wij zijn Wessel Eldering en Iskander Ketting en voetballen beide in het 1e Elftal van VV Pernis.

Wij volgen allebei de opleiding Sportmarketing aan het Benthemplein in Rotterdam.

In Oktober 2021 vorig jaar werd onze klas opgeschrikt door een bericht waarbij we te horen kregen dat een klasgenoot van ons (Kariem) zichzelf van het leven had beroofd.
Dit was een zware klap voor onze klas.

Om mensen met dezelfde gedachten als Kariem te helpen, hebben we met onze klas besloten om in actie te komen.
Dit doen we samen met stichting Young Minds. Young Minds is een stichting die helpt bij eenzaamheid, depressies en psychische problemen onder jongeren.
Wij gaan met de gehele klas een benefietwedstrijd voetballen tegen Creators FC.
Dit is een team dat bestaat uit influencers, die vooral bekend zijn onder jongeren.
Deze wedstrijd vindt plaats bij GHVV op woensdagavond 23 februari van 19:00 tot 22:00 uur.
Kaarten voor deze wedstrijd zijn te koop via de volgende link.
www.ticketkantoor.nl/shop/youngminds

Ook gaan wij, en heel veel andere Zadkine studenten, de 10 kilometer lopen tijdens de Marathon van Rotterdam.
Sommige studenten hebben zelfs besloten om de hele marathon te lopen voor het goede doel!

Wij willen met deze acties geld inzamelen voor ons goede doel.
De inzameling staat pas net online en we hebben jullie hulp nodig om ons streefbedrag van 25.000 euro te behalen.
Wij willen aan jullie vragen of jullie je steentje willen bijdragen voor dit goede doel zodat jongeren met psychische problemen geholpen kunnen worden.
Dit kan door het kopen van een kaartje voor de voetbalwedstrijd, maar ook door een donatie via de volgende link:
Zadkine Young Minds (doemeemetmind.nl)

Zaterdag 19 februari staat er op de bar in de kantine van VV Pernis een collectebus waar u ook eventueel een donatie in kan doen.

Wij willen met de hele groep een monsterbedrag ophalen voor deze heel belangrijke stichting.
Alle inkomsten zullen geschonken worden aan stichting Young Minds.

Picture1.jpg