Het Sportweekend gaat weer van start

Vol vertrouwen zijn wij begonnen aan de voorbereidingen van het Sportweekend 2022.

Schrijf je vóór 27 maart in voor het Sportweekend 2022!

Het onder velen bekende tweedaagse evenement, waarbij de kinderen (m.u.v. JO8-1) op het terrein van VV Pernis zullen overnachten, zal dit jaar plaatsvinden op 26 mei (Hemelvaartsdag) en 27 mei. Dit wil je niet missen!

Ben jij (aankomend) lid van VV Pernis en onderdeel van
JO8-1, MO9-1, JO9-1JM, JO9-2JM, JO10-1, JO11-1, JO12-1 of JO13-1? Schrijf je dan nu vóór 27 maart in via het Inschrijfformulier voor deelnemers

Om alle kinderen weer een onvergetelijke ervaring te bezorgen kunnen wij alle hulp gebruiken.
Denk bijvoorbeeld aan: tenten op- en afbouwen, zeskamp op- en afbouwen, EHBO, spelbegeleiders, groepsbegeleiders, nachtwakers, keuken/barhulp, fotografie,  muziek.
Wij doen dan ook een dringende oproep aan ouders/verzorgers, broers/zussen en enthousiaste anderen om zich in te schrijven als vrijwilliger. Uiteraard hoef je hiervoor geen lid te zijn van VV Pernis.
Wat krijg je er voor??? Een glimlach van oor tot oor!
Geef je op via het Inschrijfformulier voor vrijwilligers

Vragen kunnen gericht worden aan de organisatie, te weten:

Eric Bruinse,
Coen de Man,