Kantine regelgeving vanaf 25 september 2021 ivm COVID

24 september 2021 22:15

Beste leden en bezoekers

Graag willen wij u hierbij nogmaals attenderen op de gewijzigde “COVID “ regelgeving v.w.b. het verblijf in de kantines.

De hoofdregel is dat indien u verblijft in de kantine u een Coronatoegangsbewijs moet kunnen overhandigen te samen met uw ID bewijs voor iedereen van 13 jaar of ouder.

Wij zullen iedereen bij binnenkomst hierop dan ook attenderen d.m.v. dit pamflet en tevens verzoeken als u in de kantine wilt verblijven met wat voor reden dan ook, dit dus alleen toegestaan is indien u in het bezit bent van een Coronatoegangsbewijs.
Wij vertrouwen erop dat u zich hieraan zult houden en dat u op verzoek dit Coronatoegangsbewijs ook zult tonen zodat we daar als vereniging bij controle geen problemen mee krijgen.

Daarnaast is geen toegangsbewijs nodig indien u :

1.Gebruik maakt van het buitenterras
2.Het afhalen en bestellen en daarna  dit buiten nuttigen is ook toegestaan
3.Gebruik maken van toilet en kleedgelegenheden alleen niet via de kantine is ook toegestaan

Nogmaals het bestuur vertrouwt erop dat we ons met zijn allen houden aan de door de overheid opgelegde regels en hopen dat we op zeer korte termijn weer zonder beperkende maatregelen gebruik kunnen gaan maken van de kantine.

Alvast bedankt namens het bestuur van de vv Pernis.