Kantine blijft voorlopig gesloten

6 juni 2021 10:15

Beste leden,

Natuurlijk , wat missen we ons sociale samenzijn enorm en willen we elkaar allemaal weer ontmoeten en gezellig wat bijpraten en wat drinken in de kantine.

Maar ondanks de aangekondigde versoepelingen die jullie ook allemaal meegekregen hebben , is daar richting de verenigingen wel aangegeven dat hier stringent en frequent op gecontroleerd gaat worden door de BOA’s en Politie

Wij hebben daarom  toch besloten om vooralsnog de kantine gesloten te houden en wachten nog even op de hopenlijk snel volgende versoepelingen vanuit de overheid.

Wij hopen en rekenen op jullie begrip en hopen zsm anders te kunnen melden.

Het bestuur.