Cancelled: Ledenvergadering Juni 2021

25 mei 2021 12:00

Beste leden,

Update: De algemene ledenvergadering a.s. vrijdagavond 4 juni gaat niet door. Een nieuwe datum volgt z.s.m.

De opzet was dat deze in november van 2020 plaats zou vinden maar door Corona is dat helaas niet door kunnen gaan.

We vinden dat nog verder uitstellen van de vergadering niet gewenst is vandaar dat we de vergadering nu vastgesteld hebben op vrijdag 4 juni om 18.30 uur ( inloop vanaf 18.00 uur ).

Omdat we nog steeds met Corona maatregelen te maken hebben zijn er echter wel wat beperkingen.

We kunnen alleen buiten op het terras samenkomen met maximaal 2 personen per tafel.
Om 20.00 uur moet het terras weer gesloten zijn en de vergadering dus afgelopen zijn. We beginnen daarom nu al om 18.30 uur.
Verder gelden de algemene maatregelen.

Het zal dus allemaal een beetje anders dan anders zijn. Toch hopen we jullie op deze avond te verwelkomen.

Het verslag van de laatste ledenvergadering is ook in dit bericht bijgevoegd.

Met vriendelijke groet,

Bestuur vv Pernis