Uitreiking certificaat sportplusvereniging

24 mei 2021 20:45

We zijn als club sinds 2020 een Sport Plus vereniging. Sportplusverenigingen zijn vitale en veilige sportverenigingen die van extra betekenis zijn voor hun leden, de wijk en de stad.

Door de Corona crisis heeft de uitreiking van het certificaat aan onze vereniging nog niet plaats kunnen vinden.
Omdat onduidelijk is of dit de komende tijd wel kan gaan gebeuren heeft de gemeente hier wat op verzonnen.

De uitreiking zal digitaal plaats vinden en deze zal omlijst worden door een soort van Bingo op muziek. Hoe dit er precies uit gaat zien is ook voor ons nog een verrassing maar het schijnt erg leuk te worden.
Dit alles zal plaats vinden op vrijdagavond 28 mei.

Hierbij willen we jou als vrijwilliger en onze leden uitnodigen om hierbij digitaal aanwezig te zijn.
Lijkt het je leuk om hier aan deel te nemen stuur dan zo snel mogelijk een e-mail naar [email protected]
Je krijgt dan van de gemeente een link doorgestuurd om as vrijdagavond deel te nemen.

Er kunnen maximaal 40 personen deelnemen en er zijn ( volgens de gemeente ) mooie prijzen te winnen dus wees er snel bij!!!
We hopen jullie vrijdagavond de 28e digitaal te ontmoeten.

Met vriendelijke groet,

Bestuur vv Pernis

Meer over sportplusverenigingen lees je hier.