Help de club de Corona door!

10 december 2020 11:30

Corona treft ons allemaal dus ook vv Pernis.
Geen voetbal en kantine dicht betekent geen inkomsten en dat voelt de club goed.

Om onze club door deze lastige tijd te loodsen hebben wij een leuke kerst /oudejaarsactie bedacht!
De verkoop van een goed gevulde tapasplank en/ of loten voor de nieuwjaars loterij waarvan de opbrengst dan ten goede komt aan de club.

image0.png

Tapasplank : Lekker en handig deze 70 cm lange, rijkelijk gevulde tapasplank van de keurslager voor  4 personen > Zie foto hieronder.
De prijs voor de tapasplank is € 24,95 (inclusief plank)

image0_1.jpeg

Loten : Loten verkoop voor de Nieuwjaars loterij waarvan de trekking op 2 januari zal plaatsvinden.
De winnende nummers worden dan op de site vermeld.
De prijs voor de loten is € 2,50 per lot.

Enne……..je krijgt een gratis lot bij elke tapasplank!

Jullie steunen deze actie toch ook!?
Bestel dus je tapasplank/loten snel via het bestelformulier vóór 19 december dan zorgen wij dat de tapasplank/loten op resp. 24 december en 31 december gereed zijn.

Je kunt de keuze maken om het op te halen of te laten bezorgen.

Tijden voor ophalen in de kantine:  24 december óf 31 december tussen 11.00 uur en 12.00 uur.
Tijden waarop het afgeleverd wordt: 24 december tussen 14.30 uur en 16.30 uur óf  31 december tussen 12.30 uur en 14.30 uur.

Leuk voor jezelf, als cadeau of voor je medewerkers of connecties!
Samen gaan we toch voor onze club!?

Wij wensen een ieder, ondanks alle maatregelen, hele fijne dagen en een mooi en gezond 2021 waarbij we hopelijk weer snel met elkaar, in welke vorm dan ook, van onze mooie club kunnen gaan genieten.

Succes met bestellen en alvast bedankt!

De toernooicommissie,
Mary, Marieke en Renate