Sponsor VV Pernis met je online aankopen.

28 november 2020 10:30

Met elkaar kunnen we veel geld verdienen voor onze club zonder dat het jou een extra cent kost.

Het enige dat je hoeft te doen is jouw online december-cadeaus te bestellen via onze onzeclubwinkel pagina.

Het percentage dat van het aankoopbedrag uitgekeerd wordt verschilt per webshop en product(categorie). Een aankoop of boeking kan tussen de 1% en wel 8% per aankoop opleveren voor VV Pernis!
Stel je eens voor wanneer alle leden dit zouden doen.

Er zijn meer dan 400 webshops aangesloten, waaronder Bol.com, Coolblue, Bijenkorf, Mediamarkt en Booking.com.
Jouw favoriete webshop zit er dus waarschijnlijk wel tussen.

Dus of je online kleren koopt, een nieuwe tv bestelt of een hotel boekt, onze vereniging ontvangt geld in de clubkas als jij eerst naar onze site gaat.

Knipsel.PNG