Nu meer dan ooit hebben we uw steun nodig

21 november 2020 18:15

Ook VV Pernis wordt hard getroffen door de Corona crisis.

Wij proberen er met het naleven van allerlei Corona maatregelen het beste van te maken voor spelers, trainers, voor de ouders en begeleiders en alle anderen die graag op de club komen.

Door het kopen van loten kunt u ons helpen de club te steunen.

Een lot kost € 3 en van de opbrengst gaat 80% ( dus € 2,40 ) direct naar de club.

Anders dan andere jaren zullen we nu niet massaal langs de deuren gaan om loten te verkopen.

Wilt U echter de club steunen en loten kopen stuur dan even een bericht naar Soraya Ruizeveld de Winter (06-23845948 ) of maak gebruik van het webformulier

De activiteiten commissie draagt er dan zorg voor dat de loten bij u thuis bezorgd worden.

Er is ook nog de mogelijkheid  om zogenaamde Superloten te bestellen.

Een Superlot bestaat uit 50 loten ineen en kost € 150. Hiermee steun je club dus voor € 120.

Dit is een mooie mogelijkheid voor seniorenteams of voor bedrijven als een mooie vorm van mini-sponsoring.

Ook deze Superloten zijn bij Soraya te bestellen.

We hopen dat de bestellingen binnen gaan stromen.

Let op: de loten zijn t/m 30 november te bestellen.

Met vriendelijke groet,

Jeugdcommissie vv Pernis