Corona updates: Kantine en corona

6 mei 2020 8:00

Beste allen,
Hieronder vind u alle updates m.b.t. de maatregelen rond het coronavirus.

6 mei 2020

Als het coronavirus onder controle blijft, mogen sportkantines op 1 september weer open. Dat heeft premier Mark Rutte woensdagavond tijdens een persconferentie bekendgemaakt.

23 maart 2020
Het kabinet heeft op 23 maart 2020 naar aanleiding van het gehouden crisisoverleg een aantal aanvullende maatregelen genomen om de verspreiding van het Coronavirus zo veel mogelijk te voorkomen.
Eén van deze maatregelen is het verbod op alle (sport-)evenementen en bijeenkomsten, in ieder geval tot 1 juni 2020.
Dit betekent dat VV Pernis (inclusief de kantine) tot 1 juni gesloten zal blijven.

19 maart 2020
Omdat er overdag nog steeds veel jeugd op de voetbalvelden aanwezig is heeft VV Pernis in navolging van de verscherpte maatregelen van het RIVM nu ook de hekken van het sportcomplex gesloten.
Voor de hele Rotterdamse regio geldt een noodverordening vanwege het coronavirus en daarom is het niet meer toegestaan om op de velden aanwezig te zijn.
Sportclubs die zich niet aan de maatregelen van het kabinet houden riskeren een boete
Laat ons dus niet de pineut zijn door jouw ondoordachte acties!

17 maart 2020

Beste ouders, verzorgers en pupillen.
Zoals jullie inmiddels weten is de vereniging en de kantine in ieder geval tot en met 6 april 2020 gesloten.
De hekken van het terrein zijn nog niet afgesloten.
Wij hopen dat u, ouder/verzorger, uw kinderen wilt wijzen op het feit dat het niet wenselijk is dat groepen verblijven op de voetbalvelden om besmetting met het Corona virus tegen te gaan.

Wij vinden het van belang om met elkaar in de verbinding te blijven.
Mochten er vragen zijn dan zijn wij bereikbaar via de mailadressen die op de website staan.
U krijgt dan zo spoedig mogelijk per mail of telefonisch een reactie.
Wij wensen u gezondheid en sterkte bij alles wat komen gaat.

Namens het bestuur van VV Pernis.

15 maart 2020
Alle wedstrijden/trainingen van amateurclubs zijn geannuleerd.
Hiermee volgt de KNVB het advies van het RIVM om alle evenementen tot en met 6 april af te gelasten.

Dit houdt in dat alle activiteiten worden uitgesteld en dat de kantine ook gesloten zal zijn.

M.v.g Het bestuur van VV Pernis