Inschrijvingen Het Sportweekend 2.0

22 januari 2020 19:45

Over 17 weken is het weer zo ver:
Het Sportweekend 2.0 viert dit jaar op 21 en 22 mei haar 10e editie en daarom zijn de inschrijvingen extra vroeg begonnen.

Natuurlijk laten we dit 10e jubileumjaar niet ongemerkt voorbij gaan en daarom zetten we dit jaar iets speciaals op het programma.
Wat dat is? Dat houden we nog even geheim.

U kunt uw kinderen vanaf vandaag inschrijven via www.hetsportweekend.nl

Vorig jaar hebben weer veel vrijwilligers zich ingeschreven om te helpen bij het Sportweekend 2.0.
Daar waren wij ontzettend blij mee, want zonder vrijwilligers kan het Sportweekend 2.0 niet plaatsvinden.
Uiteraard zijn wij ook voor aankomend Sportweekend 2.0 weer op zoek naar vrijwilligers om het ook dit jaar wederom tot een succes te maken.

Vrijwilligers kunnen zich ook via www.hetsportweekend.nl aanmelden.

Als organisatie zijn wij dit jaar extra gemotiveerd om de 10e editie van Het Sportweekend 2.0 aan jullie aan te bieden en we hopen dat jullie ook dit jaar weer in groten getale aanwezig zullen zijn!

Organisatie Sportweekend 2.0