Bericht van de kledingcommissie

8 november 2019 15:45

Alle jeugdleden zijn in het bezit van een Hummel all-weather jas die door de vereniging aan alle jeugdleden ter beschikking is gesteld.

De bedoeling is dat deze jas ( alleen ) naar wedstrijden toe gedragen mag worden.

We constateren dat heel veel jeugdleden zich hier niet aan houden.
We zien op zaterdagen nog maar heel weinig kinderen in de jas naar de wedstrijden gaan.

Daarnaast zien we nog steeds dat deze jas tegen de afspraken in wel op trainingen en naar school wordt gedragen. Dit is niet toegestaan!

Hierbij vragen we een ieder om de jas weer naar de wedstrijden aan te trekken en deze niet op andere tijdstippen te dragen.

Is je jas inmiddels te klein neem dan even contact op met de kledingcommissie om een grotere te vragen.

Daarnaast zien we dat sommige jeugdleden trainen in het door de vereniging ter beschikking gestelde Hummel wedstrijdtenue. Ook dit is niet toegestaan.

Het wedstrijdtenue mag alleen tijdens wedstrijden gedragen worden.

Is er een wedstrijdtenue van Quick of Masita aangeschaft dan mag hier uiteraard wel in getraind worden.

Met vriendelijke groet,

Kledingcommissie Jeugd vv Pernis