Sponsorcommissie op zoek naar nieuwe leden.

8 november 2019 8:30

De sponsorcommissie van de VV Pernis is op zoek naar nieuwe enthousiaste leden die mede invulling willen geven aan het sponsorprogramma van VV Pernis.

Een vereniging als VV Pernis heeft een aantal primaire inkomstenbronnen zoals contributies en opbrengsten uit de kantine.
Als voetbalvereniging is het bijna onmogelijk om met alleen deze inkomsten een vereniging draaiende te houden.

Daarom zijn sponsors hard nodig, dankzij extra sponsorinkomsten is het mogelijk om extra activiteiten te organiseren en nieuwe mogelijkheden te creëren zoals de aanschaf van nieuwe trainingsmaterialen en onderhoud (uitbreiding) van het sportcomplex.

De sponsorcommissie heeft dus een belangrijke en omvangrijke taak binnen de vereniging.

Op dit moment bestaat de sponsorcommissie van VV Pernis uit twee personen en om goed te kunnen functioneren heeft de sponsorcommissie meer leden nodig.

Er worden vier/vijf personen gezocht met commercieel- en organisatietalent om deze groep te versterken!

Wat zijn de belangrijkste taken van de sponsorcommissie?

• Binden van nieuwe sponsoren aan de vereniging VV Pernis en behouden van huidige sponsoren.
  • Organisatie van een aantal belangrijke sponsoractiviteiten.

Wil jij de sponsorcommissie VV Pernis op korte termijn komen versterken?

Neem dan contact op met Robbert Olierook ([email protected]) of
Bas Ruizeveld de Winter ([email protected]).

We zien jullie reactie graag tegemoet.

Sponsorcommissie VV Pernis