Sinterklaasviering op VV Pernis.

6 november 2019 20:15

Het is bijna weer zover en Sinterklaas zal zijn intrede weer doen in Nederland.
We hopen dat de Sint ook onze voetbalvereniging weer met een bezoek zal vereren en wel op zaterdagmiddag 30 november (17.00 -19.00 uur).

We hebben echter een groot tekort aan vrijwilligers binnen de activiteitencommissie van de jeugdafdeling.

Daarom zoeken we een aantal ouders/opa’s of oma’s of andere vrijwilligers die ons willen helpen met de organisatie van het Sinterklaasfeest.

Ook zijn we nog hard op zoek naar een hulpsinterklaas voor 30 november.

Heeft U interesse of vragen stuur dan even een berichtje naar Soraya van de activiteitencommissie ( [email protected] ) of naar bestuurslid jeugdzaken Adrie Koert ( [email protected] )

Met vriendelijke groet,

Jeugdcommissie vv Pernis